Iako oglasi nisu jedini način kako možete pronaći novi posao, oglasi su i dalje najčešći način kako se u Hrvatskoj traži posao. Često ne sadrže samo informaciju o radnom mjestu. U oglasima za posao možete pronaći i niz drugih informacija o poslodavcu. Saznajte kako čitati oglase i što oglasi za posao sve mogu otkriti o radnom mjestu i o poslodavcu!

 

Opis radnog mjesta

Detaljan opis radnog mjesta s jasno postavljenim očekivanjima od kandidata znak je da poslodavac točno zna kakvog kandidata traži. To se često odražava na način da poslodavci imaju kvalitetni i transparentni selekcijski proces. Također možete očekivati da selekciju vjerojatno provode stručnjaci za ljudske potencijale. Osim toga to obično podrazumijeva da poslodavac ima dobro razrađenu sistematizaciju radnih mjesta i da dobro organizira svoje ljudske potencijale.

Izgled oglasa

Izgled ili layout oglasa vam govori o tome koliko novaca poslodavac želi i može potrošiti da nađe novog zaposlenika. Isto tako vam govori ima li firma svoj korporativni identitet i ima li za selekciju jasno definirane procese. Ukoliko vam je važno raditi u tvrtki koja ima snažan korporativni identitet i koja ima dobro razvijene poslovne procese svakako se isplati obratiti pažnju na ovaj detalj.

Upute za prijavljivanje

Što točnije upute oglas za posao sadržava, to bolje organiziranu selekciju možete očekivati. Osim toga, bit će vam i jasnije što prema uputama poslodavca treba sadržavati vaša molba i vaš životopis. Poslodavci koje navode i ime i kontakt podatke osobe koja vodi selekciju, signaliziraju vam da žele s vama što bolje komunicirati. To je ujedno i znak da im je važno da kandidati znaju kome se obratiti s eventualnim pitanjima tijekom selekcije.

Preporuke

Poslodavci koji traže preporuke, često ulažu mnogo truda da steknu što jasniju sliku o vama. To ujedno može i značiti da će pomno istražiti sve informacije koje ste naveli u molbi i u životopisu.  Za vas je to znak da prilikom prijave na radno mjesto nije preporučljivo navoditi podatke koje ne možete potkrijepiti a kamoli one koji su netočni.

Korporativna kultura

Oglasi za posao u kojima se poslodavac mogućim kandidatima obraća s „ti“ vam govori mnogo o korporativnoj kulturi u poduzeću. To ne znači da ćete se na razgovoru za posao obraćati svom sugovorniku s „ti“, već može značiti da se u poduzeću njeguje određena ležerna kultura i da poduzeće polaže vrijednost na način kako se komunicira s djelatnicima.

Izvor: moja-karijera.hr

Četvrtak 7. Studeni 2019.